4 Ocak 2011 Salı

~Neden Trendler?~

  •   "Gelecek” olanı anlayıp, ön görerek önceden yakalayabilmek mi?
  • Her sektörde oluşan iç içe geçmişlik altındaki nedenler mi?
  •   Netleşmeyen   Trend ne ve ne değil?”  sorusu mu?
  •  İçinde olmak mı yoksa dışarıdan takip etmek mi? 
  •  Trendler… nereye kadar ?                            

  •       Yaşamın her noktasında, tasarımın her alanında, toplumsal eğilimlerin etkilerini, derece ve süreklilik açısından inceleyebilme öngörüsü kazandırmasındandır.
  •      Trend teriminin, artık her alanda her gün karşımıza çıkıyor olmasıdır.
  •       Trendi araştırırken, aslında toplumsal eğilimlerin araştırılmış olmasıdır.
  •     Tasarımda yeni fikirler, son tasarımlar, yenlikler ve eğilimleri takip etmektir.
  •      Analizler ve trend laboratuarları aracılığıyla, trend takip etme konusundaki arayışların hızlanmasıdır.
  •      Büyük firmaların artık kendi bünyelerinde trendler departmanlarının her geçen gün sayılarının artmasıdır.
  •      Türkiye’de trend kavramı ve trendlerle ilgili yapılmış çok az sayıda araştırma olmasıdır.
  •      Konuyla ilgili daha önce hiç akademik bir çalışma yapılmamış olmasıdır.
  •     Trend kavramının pek çok alanda yanlış kullanılmasıdır, moda ile sıkışıp hapsedilmiş olmasıdır.
  •    Türkiye de trendlerin ne şekilde hayatın içinde olduğunu analiz etmektir.

0 yorum:

Yorum Gönder