Yaşamın her noktasında, tasarımın her alanında, toplumsal eğilimlerin etkilerini, derece ve süreklilik açısından inceleyebilme öngörüsü kazandırmasındandır.
Trend teriminin, artık her alanda her gün karşımıza çıkıyor olmasıdır.
Trendi araştırırken, aslında toplumsal eğilimlerin araştırılmış olmasıdır.
Tasarımda yeni fikirler, son tasarımlar, yenlikler ve eğilimleri takip etmektir.
Analizler ve trend laboratuarları aracılığıyla, trend takip etme konusundaki arayışların hızlanmasıdır.
Büyük firmaların artık kendi bünyelerinde trendler departmanlarının her geçen gün sayılarının artmasıdır.
Türkiye’de trend kavramı ve trendlerle ilgili yapılmış çok az sayıda araştırma olmasıdır.
Konuyla ilgili daha önce hiç akademik bir çalışma yapılmamış olmasıdır.
Trend kavramının pek çok alanda yanlış kullanılmasıdır, moda ile sıkışıp hapsedilmiş olmasıdır.
Türkiye de trendlerin ne şekilde hayatın içinde olduğunu analiz etmektir.
0 yorum:
Yorum Gönder